Forex Fabrikk Pris Action Strategi


Fire enkle måter å bli en bedre pris Action Trader. Price Action er et form for teknisk analyse som fokuserer utelukkende på tidligere priser som har handlet i markedet. Denne artikkelen inneholder en enkel og kompleks metode for nye handelsfolk til å begynne å lære pris handling. Denne studien kan fremmes i live-sesjonene på DailyFX, hvor analytikere og instruktører forklarer pristiltak i ekte markedsforhold. En av mine favorittfraser som skal brukes i webinarer, er som følger. Prisen er min favorittindikator, fordi den er den eneste Det vil aldri fortelle meg en løgn. Og dette er sant, men kanskje litt ugjennomsiktig for nye handelsmenn, eller til og med erfarne forhandlere som ikke har funnet studiet av prishandling. Studiet av prishandling innebærer å lese forbi priser, å bygge en tilnærming eller plan for fremtiden. sikkert de fleste handelsfolk som ender opp med å gjøre det som en handelsmann vil finne denne spesifikke studien av teknisk analyse til slutt, men det er vanligvis bare etter flere skuffelser og mislykkede forsøk på buildi ng indikator-baserte strategier som zig når markedet faktisk zags Så, vær så snill å la meg utdype på min tidligere uttalelse. Prisen handlinger vil aldri lyve for oss som handelsfolk, fordi det aldri har til hensikt å fortelle oss hva som vil skje, men heller det forteller bare oss hva har skjedd. Det er en kløft for å koble fra disse to lokalene. Som en handelsmann vil du aldri vite hva som vil skje i fremtiden. En indikator eller indikasjon på hva som kan skje i fremtiden er bare en mulighet. Og til og med da, Det kan være en ekstern mulighet i beste fall fordi den indikatoren du bruker - vel, det er egentlig bare en fin måte å se på tidligere pris handling. Så, uansett strategi - de samme kjedelige begrepene risiko, handel og pengehåndtering er av største betydning for handelsmannen. Men etter det kan handelsmenn fokusere på å få sannsynlighetene på deres side så mye som mulig gjennom analyse, og det er her prishandlingen virkelig kan skinne. Fordi det igjen er en ren måte av lo oking på tidligere priser uten forvirring av en matematisk formel som kan skjule hva som skjedde i den siste tiden. Deretter er det fire enkle måter som handelsmenn kan bli bedre til å lese, reagere og analysere prishandlinger. Med hod 1 - The Price Action Primer. Hvis du har vært i DailyFX de siste par årene, har du kanskje møtt en tidligere artikkel om prishandling Vi snakker om dette mye på grunn av alle de nevnte grunnene, og ganske enkelt - det virker ikke at det fungerer i forteller oss fremtiden, men det fungerer slik at vi kan se fortiden så effektivt og ærlig som mulig. Metode 2 Gra de Trender ved å fokusere på svinger. En av de første søylene i tekniske analysesentre på det gamle ordtaket om trenden er din venn. Og årsaken til dette går rett tilbake til en av de aller første tingene vi berørte på begynnelsen av denne artikkelen Fremtiden er virkelig uforutsigbar. Men trender finner sted av grunner, riktig. Kanskje det var en QE-kunngjøring, eller en de bt Crisis - uansett grunn, trender eksisterer mye som havets tidevann eksisterer. Og akkurat som svømmere i havet, er handelsmenn ofte best betjent ved å gå med strømmen. Fordi hvis vi ser på handel som pessimistisk som vi kan, og vi antar at en hvilken som helst enkelt handel er lik med å vende en mynt, da har vi 50 50 sjanse for at prisen går opp eller ned, rett. Vel, hvis den forspenningen fortsetter, og videre - hvis vi handler i retning av den forspenningen , står det grunnen til at vi kan begynne å flytte våre sjanser eller sannsynligheter for å lykkes litt bedre enn en 50 50 splitt. Kanskje det er lite, kanskje så lite som 51 49 til vår fordel, eller 52 48 - men logikken er den samme. Hvis det som har skjedd, fortsetter, kan jeg stå en bedre enn rettferdig sjanse til suksess. Hvis vi legger til sterk styring av penger, har vi nå en hel strategi. Tradere kan lese og måle trender ved hjelp av prisøkning. Vi utvider på dette emnet i vår introduksjon til prishandling, men vi kan bare se på diagrammet å påpeke trenden. Utviklingene vil ofte bli fremhevet med høyere høyder og lavere nedgang. I mellomtiden vil nedtendenser se lavere og lavere høyder. Og dette, i-og-av - i seg selv, er veldig kraftig, men det store spørsmålet du må spørre deg selv er om det er nok å bare kjøpe når prisene har flyttet høyere, eller å selge når prisene har gått lavere. Svaret er en definitiv nei Og årsaken er fordi vi igjen vil prøve å få de beste mulighetene for suksess i markedet gitt informasjonen som er tilgjengelig for oss, og for det kan vi gå videre til neste metode. Metode 3 Bruk prishandling for å fremheve verdifull støtte og motstand . Det andre primære aspektet ved teknisk analyse er Støtte og motstand, og dette er en annen melding som studiet av priser kan bringe til oss. Perfekt svinger kan identifisere støtte og motstand i markedet. Å lese svingninger i markedet er en enkel måte å begynne med å gjøre dette En sving kan ganske enkelt klassifiseres som en bøyning p oint i markedet Vi diskuterte dette emnet i artikkelen Price Action Swings, og har lagt til en illustrasjon nedenfor for å markere dette punktet. Svingen i markedet er det punktet hvor etterspørselen overskrider tilbudet i tilfelle en sving med lav innstilling, eller forsyningen sprang over etterspørselen med å skape en sving høy motstand før prisene gikk lavere. Trenere kan bruke disse gradvis høyere svinghøyde og høyere sving-lows for å definere en trend. Hver av disse svinghøyene gir et poeng med støtte som handelsmenn kan være i stand til å se for å kjøpe inn i opp-trenden billigt. Høyere sving-løy definerer støtte i en up-trend. De kan også bruke gradvis nedre og lavere høyder for å benekte en nedtrend og selvfølgelig, hver av disse lavere svinghøyder blir nivåer av motstand som handelsmenn kan bruke. Høyere svinghøyder definerer motstand i en down-trend. Vi kan til og med tauere i noen ekstra støtte - og motstandsstudier i et forsøk på å finne virkelig viktige nivåer. Psykologiske nivåer for instanc e kan være en fin måte å peke på svinger som kan ha litt mer betydning på markedet. Fibonacci kan være et annet fantastisk tillegg til prishandling for å påpeke nivåer som andre handelsfolk kan se etter. Etter at handelsmenn kan identifisere svinger med støtte og motstandsbøyninger kan handelsmenn begynne å se på å kjøpe opp-trender billig, nær eller nær støtte, mens forhandlere kan se for å selge kostnadseffektivt når prisene er i eller nær motstand. Som bringer oss til den nøyaktige oppføringen av handelen. Metode 4 Bruk pris Handling Formasjoner til Trig gir til Positions. After trenden har blitt identifisert, og etter at forhandlere har funnet støtte og motstand via svinger vist på markedet, kan handelsmenn begynne å lete etter formasjoner for å bestemme når og hvordan man skal gå inn i stillinger. Det er ganske en noen av disse der ute, og vi har snakket om mange slike formasjoner de siste årene. Vi har nylig markert fem av de vanligste bearish reverseringsmønstrene i artikkelen Tr adder Bearish Reversals. A Bearish Engulfing Mønster før en massiv flytte lavere. And, en favoritt av pris handling handelsmenn, kan pin bar tilby noen gode oppføring muligheter. Jeg vet at når jeg lærte pris handling, mye av det, i utgangspunktet i utgangspunktet , følte meg veldig esoterisk Så i vårt konstante forsøk på å gi best mulig utdanning for våre handelsfolk, tilbyr vi mange prisbaserte webinarer hver eneste uke. Jeg gjør et webinar på DailyFX e uke. I dette webinaret ser jeg på ulike markeder for å vise hvordan handelsmenn kan integrere denne typen kunnskaper i et dynamisk miljø, og videre - hvordan man strategiserer med og rundt det. - Skrevet av James Stanley. James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX. For å bli med på James Stanleys distribusjonsliste, vær så snill klikk her. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Action Strategy. Welcome til den siste utgaven av min Forex trading strategi Min Forex trading strategi er basert utelukkende på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tweaking og forbedret min pris handling strategi siden 2005 Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lav volatilitetsperioder og alt annet forexmarkedet har kastet på det. Og det er skjønnheten i å handle en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for Pris handling er væske, tilpasser det seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige handelsfolk. Viktigst er at prishandlingen gir deg mulighet til å holde din handel enkel. Å holde din handel enkel. Hovedprinsippet i Forex tradingstrategien er å fortsett å handle enkelt Jeg er imot over komplisert handel Fordi jo enklere strategien din er, jo mer effektiv vil du være som handelsmann. En av de viktigste målene for min pris handling strategi er å holde mine diagrammer rene Det eneste jeg legger på diagrammer er støtte og motstand områder jeg bruker disse støtte og motstand områder i forbindelse med lysestake analyse for å handle Forex Packing mine diagrammer full av indikatorer ville gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Levering uten indikatorer gjør min Forex trading strategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hvordan ser et rent Forex-diagram ut? Her er et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex tradingstrategien. Noen handelsstrategier er et absolutt rot av indikatorer. Sjekk ut bildet nedenfor, og noen mennesker handler faktisk slik. En rotete indikator basert Forex strategi. Hvorfor ville du ønsker å handle som this. Indicators Kreves for denne Trading Strategy. So å handle min Forex Trading Strategy jeg bruker ingen indikatorer. Jeg vanligvis don t li ke bruker Forex indikatorer da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, må du basere handler på nåværende prishandling. Du handler vellykket med Forex Price Action. Min Forex Trading Strategy vil fungere på et hvilket som helst valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handlet. Dette er fordi metoden min er basert på prishandling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å bytte handel med hvilken som helst valuta par som du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en gang, jeg finner det for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere. Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjelden. Hvis du pr efer å handle en bestemt Forex-økt som London, New York og asiatisk økt, og velg deretter de viktigste valutaparene som er aktive på disse tidspunktene. Pris Handling Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer. Siden dette Forex Trading System er basert på prishandling Du kan handle i et hvilket som helst tidsrom fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om en time, fire timer og daglige diagrammer. Dette er konsekvent den mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prishandling Analysis. Primarily, jeg bruker to former for pris Action Analysis. Support og Resistance lines. Candlestick analysis. How å oppgi Trades ved hjelp av min Forex Trading Strategy. Due til den siste økonomiske usikkerheten og landene mister sine kredittvurderinger etc, valutaer er ikke trading som de ville normalt dette har ført til at jeg kun handler omvendelser utelukkende. Jeg ser etter sterke reverseringsoppsett som dannes på toppen av mine støtte - og motstandsområder. Når et mønster skjemaer, betyr det en reversering Al, jeg satte opp en utløserkurs og inn i handelen jeg tar flere handler hver uke. Strategi Mål og Stopp. Mål Mine mål er i gjennomsnitt 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige i ulike markeder. betingelser Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på nylige høyder og nedturer. Et vanlig sted for et stopp vil være over eller under de nyeste høye eller lave. Hvordan justere Handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser. Jeg bruker Forex Calendar fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå å handle under pressemeldinger med stor innflytelse Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, ender jeg med å lage mer profit. Banks og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og data feeds dette tillater dem å gjøre utdannet gjetning om kommende økonomiske data utgivelser Disse gjetningene er fakturert i pris før dataene er utgitt. I fa trade sett opp skjemaer før en stor økonomisk data utgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjon selv for utgivelsen Hvis pris handling er å fortelle deg å kort, er det vanligvis en reason. The eneste nyheter jeg unngår er uforutsigbare nyheter eller svært høye innslagsnyheter, her er en rask liste. Tal fra sentralbanksledere eller politikere. Innkjøpssentraler eller noe som er direkte relatert til rentenivå. NFP-rapport, navnet endret for en stund siden til endringsrapporten for ikke-gårdsbruk. Du burde Se også på viktige politiske møter som toppmøtet i G7 og G8. Det siste G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter helt sikkert ignoreres. Det eneste jeg ikke gjør er å skrive inn en handel som utløses av en pressemelding Nyhetsbaserte trekk har en tendens til å spore raskt, så hvis jeg har en inngangsutløser, fjerner jeg den før noen større pressemelding. Som du kan se, er Forex Trading Strategy enkel og lar deg makke e pips i noen markedsforhold med nesten noen Forex valuta pair. James16 Forex Trading Strategies. There sa fyr et sted over på forexfactory som har kommet opp med noen fantastiske Forex trading strategier basert i stor grad på pris handling handel med navnet James16.James16 fikk en stor følge der med hensyn til typen strategier eller kombinasjonen av forex trading strategier han bruker der. Jeg tror, ​​han støtter ikke lenger tråden han startet for noen år siden for øyeblikket da han har fått sitt eget nettsted der handelsmenn abonnerer på en månedlig avgift for å lære james16 forex trading strategier og metoder. Åpne en live trading konto og få opp til 10.000 kontantbonus Klikk her. WHY DER SÅ FRASKRIVER FOR Å LESE JAMES16 TREDJE PÅ FOREXFACTORY. You vet at den største frustrasjonen jeg har, prøver å lese gjennom de 6453 sidene av tråden som skal være nøyaktige fra 1. desember 2013 og kan ikke finne ut hva pokker er james16 prøver å si. For eksempel, juster han bare et kart over et handelsoppsett han tar og. p.p. ut veldig få ord på diagrammet. med noen få linjer og sirkler. ikke egentlig fortelle deg hvordan han klarte sin handel. og han forstår egentlig ikke for deg hvordan han utgår en handel hvis han har, jeg har ikke sett et innlegg av Det er likevel, da jeg er ganske utålmodig å søke etter det. Og gjett hva dette gjør for deg. Du blir sittende fast og stirrer på diagrammer og prøver å finne ut hva som skjer med å lese gjennom tusenvis av sider med tråder som prøver å forstå James16 Forex trading methods. Maybe, han har i noen detaljerte handelsregler i hans innlegg, vet jeg ikke, men hvis du finner det, vil jeg være glad hvis du kan bruke kontaktskjemaet til denne nettsiden nedenfor og legge meg som linker til det post, og jeg kan oppdatere dette innlegget. Men for nå er dette min tolkning av James16 Forex Trading Strategies and Methods. Han ser ut til å være en person som egentlig ikke har mulighet til å forklare sine handelsstrategier i et klart og enkelt å - forstå måte for newbie forex handelsfolk. Even Avansert Forex handelsfolk vil ta litt tid til forstå forex trading strategier i james16 innlegg. måten å forstå en handelsstrategi riktig er å skrive det i en struktur som ligner på forex trading strategier som er på dette nettstedet. explain og gi en oversikt over hva handelsstrategien handler om. angi hvilke tidsrammer du kan bruke den on. start hvilke typer forex indikatorer som kreves hvis any. give inn - og utgang rules. explain hvordan å administrere en handel i profit. explain med charts. Keep det kort og enkelt. Jeg mener, det er slik jeg vil foretrekke å forklare et forexsystem jeg ikke kjenner deg. Hvis du vil lese mer enn 6400 sider av tråden, kan du gå over til forexfabrikk. Vær min gjest. Men hvis du er lat og bare vil komme til kjøttet i forex trading strategier som james16 bruker deretter fortsette å lese. Kort sagt, jeg skal forenkle forex trading strategier james16 bruker. Hvis du er en ny forex handelsmann, vil du finne dette litt for mye, du må lese en håndfull ganger for å fullt ut absorbere all informasjonen. Merk deg ese er min tolkning, så det kan ikke være akkurat som james16 snakket om. Du kan ikke korsfeste meg fordi det kan du. Du vet ikke hvem eller hvor Jame16 er fra, men han er sannsynligvis en fulltidshandler som har handlet i 30 år. James startet tråden på grunn av alle grunne for hjelp fra mange forhandlere av nybegynnere, og han var lei av å se alt det som var skrevet om handel, så han trodde han ville lære det han vet. WHAT TIMEFRAMES DOES JAMES16 USE. James16 har en tendens til å foretrekke trading daglige og ukentlige diagrammer James16 sier at større tidsrammer har større sannsynlighet for suksess i forhold til handel i mindre tidsrammer. Jeg vil være enig med ham på dette. Hva dette betyr for deg å lese dette er dette du vil ha mindre, det kan bety en eller 2 handler i uka Hvis du er forex-handelsmann som liker hyppig handel, vil dette virkelig teste din tålmodighet på alvor. For forex-scalpers eller intraday-handelsmenn, er disse forexstrategiene ikke for deg. JAMES16 HANDELSINSTRUKSER SAMMENDRAGT. James16 fokuserer på bu ying dips i en uptrend og selger rally i en downtrend. He kjøper dette ved hjelp av pris handling rundt områder av støtte, motstand, Fibonacci nivåer etc. Hans handelsoppføringer er basert på en 2-4 bar reversering lysestake mønstre clustered nær poeng av confluence. THE 6 MAIN PRICE ACTION PATTERNS JAMES16 USES. DBLHC - Double Bar Low Higher Close. DBHLC - Double Bar High Lower Close. Two eller flere matchende høyder eller lavt må være innenfor 2 pips av hverandre Hvis høy eller lav er ødelagt, det betyr at gjenopptakelsen av den nåværende trenden. BEOVD-Bearish Outside Vertical Bar Dette er bare Bearish Engulfing Pattern. BUOVB - Bullish Utvendig Vertikal Bar Dette er bare Bullish Engulfing Pattern. Now Lets Gjøre Hver En av de 6 Pris Mønstre James16 Uses. JAMES16 FOREX PATTERN 1 DBLHC. DBLHC står for Double Bar Low Higher Close. How å se dette mønsteret Se etter to barer som har nedturer som er nesten på samme prisnivå eller innen 2 pips av hverandre. Men den andre linjen må ha en lukk det er høyere enn den for første linjen. Se diagrammet nedenfor. Dette er et bullish forex diagrammønster, og derfor bør du være på utkikk etter dette diagrammønsteret når et marked er i en uptrend. Trading dette mønsteret er ganske rett frem du kan kjøpe på markedsordre som snart som 2. bar lukker eller legger en ventende kjøpe stoppordre bare 2-5 pips over høyden av 2. lysestake. Legg deg til å stoppe tap 2-5 pips under lavt av 2. lysestake i mønsteret. JAMES16 FOREX PATTERN 2 DBHLC. Den DBHLC står for Double Bar High Lower Close. How å se dette mønsteret Se etter to barer som har høyder som er nesten på samme prisnivå eller innen 2 pips av hverandre. Men den andre linjen må ha en lukke som er lavere enn den første linjen Se diagrammet nedenfor. Dette er et bearish forex diagrammønster, og derfor bør du være på utkikk etter dette diagrammønsteret når et marked er i en downtrend. Trading dette mønsteret er ganske rett frem du kan selge på markedsordre så snart 2. bar lukker eller plasserer en ventende sel Jeg stopper rekkefølge bare 2-5 pips under lavt av 2. lysestake. Legg deg til å stoppe tap 2-5 pips over høyden på 2. lysestake i mønsteret. JAMES16 FOREX PATTERN 3 TO ELLER MER SØKER HØYER TO ELLER MER MATCHING LOWS. 3a To Matching Highs Forex Chart Pattern. How å oppdage to matchende høyder Se etter to barer som har høyder som er nesten på samme prisnivå eller innenfor 2 pips av hverandre. Dette anses som et bullish forex diagrammønster derfor bør du se for dette diagrammønsteret når et marked er en uptrend. Trading dette mønsteret er ganske rett frem du kan kjøpe på markedsordre så snart 2. stang lukker eller legger en ventende kjøpe stoppordre bare 2-5 pips over høyden av 2. lysestake. Plasser deg med å stoppe tap 2-5 pips under lavt av 2. lysestake i mønsteret. Her er hva To Matching Highs Forex Chart Pattern Looks Like. 3b To Matching Lows Forex Chart Pattern. How å finne to Matching Lows Forex Chart Pattern Se etter to barer som har nedturer som er nesten på samme prisnivå eller innen 2 pips av hverandre. Dette anses som et bearish forex diagrammønster derfor du bør være på utkikk etter dette diagrammønsteret når et marked er en downtrend. Trading dette mønsteret er ganske rett frem du kan selge på markedsordre så snart 2. bar lukker eller plasserer en ventende selge stoppordre bare 2-5 pips under den lave av 2. Lysestake. Sett deg til å stoppe tap 2-5 pips over høyden på 2. lysestake i mønsteret. Her er hvilke to sammenhengende lows forex diagrammønster som ser ut. JAMES16 FOREX CHART PATTERN 4 BEOVB. BEOVB står for Bearish Outside Vertical Bar. Hvorfor å se dette mønsteret Dette er et to-bar forex-diagrammønster, og den første linjen må være et bullish bar grønt, og den andre baren må være bearish som overskygger 1. bar fordi den høye kan være noen få pips høyere enn den for den 1. bar og dens lave kan være noen få pips eller mer lavere enn den første baren. Dette er et bearish forex diagrammønster, og derfor bør du være på utkikk etter dette diagrammønsteret når et marked er i en downtrend. Trading dette mønsteret er ganske rett frem du kan selg på markedsordre så snart 2. stav lukkes eller plasser en ventende selge stoppordre bare 2-5 pips under lavt av 2. lysestake. Legg deg til å stoppe tap 2-5 pips over høyden på 2. lysestake i mønsteret. Her s hva BEOVB forex diagrammønster ser ut. JAMES16 FOREX CHART PATTERN 5 BUOVB. BUOVB står for Bullish Outside Vertical Bar. How å oppdage dette mønsteret Dette er et to-bar forex diagrammønster og den første linjen må være en bearish bar rød og den Andre bar må være hausse grønn bar som overskygger 1. bar fordi den høye kan være noen pips mer høyere enn den første baren og dens lave kan være noen pips eller mer lavere enn den første bar. this er et bullish forex diagram mønster og derfor bør du være på utkikk etter dette diagrammet pa ternet når et marked er i en uptrend. Trading dette mønsteret er ganske rett frem du kan kjøpe på markedsordre så snart 2. bar lukkes eller plassere en ventende kjøpe stoppordre bare 2-5 pips over høyden av 2. lysestake. Sett deg stopp tapt 2-5 pips under lavt av 2. lysestake i mønsteret. Her er hva BUOVB forex diagrammønster ser ut. Ikke kast bort tiden din James16 er bare en annen scammer Han er absolutt ikke en forex-aktør med 30 års erfaring forhandlere har bare fått lov til å handle fx siden 1998 Hans innlegg er forsettlig vanskelig å lese fordi han vil gi illusjonen om å vite noe han ikke gjør. Det er bare en annen kon artist som leter etter suckers å ta agnet. Kan du vite noe eller ha jobbet med James før for å si hva du sa Det ville være fint å kaste litt lys inn i dine opplevelser i stedet for å male et teppeuttalelse som sier James16 er en annen scammer. thanks for dine kommentarer forresten. im bruker james diagrammer og mønstre frm sist 2 år disse r de beste mønstrene å gå inn hvis du vet bølgetall mønsteret i retning av bølge gir deg stort fortjeneste jeg vil legge til DBHLC ellerDHLHC avhengig av at barens sluttkurs ikke er nødvendig for å dekke den forrige linjen. Gi et svar Avbryt svar .

Comments

Popular Posts